20 bilder typ

Hittar inte min kamera :( Men ni ska va glada att jag tog alla  bilder o la in på datorn igår XD


Denise o mitt fotspår i snön :)


Visst passar kungahatten mig? Kanske borde ha köpt den HAHA


Candle


Haha, skulle göra Kenzas outfit pose, men det gick inte så bra


POSE!


Haha jag puttar ner Jossan från toppen, men hon försöker desperat att komma upp igen..
Menmen.. Jag ska vara på topp för jag är queen of fucking everything. Haha nej skoja bara.


En bild på Jossan


Haha, en bild på Johanna. Jag var tvungen att ta när hon inte var berädd!


Julstjärnan i mitt rum hos Mamma


Världens underbaraste bild :P I wish I was Bella :)


Haha jag och två halvor av denise :P


Kolla himmlen! Och det där var på morgonen oxå!


Michi


HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!!! Nån annan som tänker på npt annat här?


OK.., Mitt öga ser helt weard ut här, but you can see it :)


Första bilden jag tog med kameran :D


Frida


Helena


Steff


Snygg tröja va XP

Ja nu orkar jag inte ladda upp några fler bilder. det blev typ 20 bilder eller nåt och  det får räcka :) Men nu ska jag ner och hämta min mobil som ligger i fickan, så att jag kan ställa alarm så jag vaknar imorn. MÅSTE HITTA MIN KAMERA OXÅ! Jaja.. Godnatt

// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0