Åkersberga

Nu sitter jag och kollar på Ugly Betty.. Trodde att det hade uppehåll så som DH har men tydligen inte.
Men idag så ska Jag, Denise, Alexandra, Kicki, Pappa, Devin, Maria och Scott till Åkersberga. Vi ska kolla på ett hus som är pyntat med jätte mycket belysning. Var där förra året och jag kan säga er: Jag har aldrig sett så mk belysning! Kmr ta bilder med kameran, och då kommer ni få se bilder på huset, och från julafton och så...
Bild på dagens outfit kmr också. Tror att jag ska ha ina nya gråa jeans, en T-shirt ofc, mina nnya skor, nitarmbandet, och mina nya hörlurar hänger med :). Kom på att jag glömde skriva att jag fick en mascara i julklapp också så efter det här inlägget så ska jag lägga till det. Men jag måste duscha ochså, eller om jag kör på uppsatt igen som jag har haft i typ en vecka nu. Jag kan säga er, det är väldigt ovanligt att man ser mig med uppsatt hår. Har det aldrig typ. Men nu ska jag lägga till mascaran i inlägget, kanske gör ett collage också.
Nu har UB börjat så ska kolla på fortsättningen. Bloggar antingen sen eller när jag kommer hem från Berga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0