medellång text & medelmånga bilder XD

Nu är jag äntligen hemma. Innan jag skulle dra till Farsta så blev jag skit sur på Pappa och Kicki för de tvingade med mig på nån jävla luciakonsert i globen -.- Men så gick jag till busstationen och vänta där i typ 25 men jag satt i tågperrongen. Asså den här jävla hyddan som de har. Men så möter jag dNy och Madde där, och när deras tåg åker så ser jag Farsta bussen komma. Den som Helena och Johanna satt på (trodde jag) Så jag hoppar på den utan att kolla vilken buss det var. Och helt plötsligt var jag vid nån busstation som jag aldrig hade vart på så jag hoppar av och såg att jag hade åkt med 831! Jag skulle ju ta 830. Så jag springer tillbaka till stationen som jag skulle ha vart på och jag kom exakt när den bussen som jag egentligen skulle ta, men jag hann! Så typiskt mig asså. Jag kan ju bara hälsa er att det här är inte min dag idag! Anledningarna:

1. Jag vaknar när jag egentligen ska vara i Handen -.-
2. När jag har duschat klart så ska jag skaka på håret för det ska torka lite lätt, och då slår jag i huvudet i handfatet så nu har jag värsta bulan i pannan, men tacka gud för att den inte syns!
3. Jag hittade julklappar som fan till Denise men inget till Devin.
4. Jag blev med tvingad tillLucia konserten och jag var nära att somna där.
5. Det var nåt mer men jag kommer inte på vad det var hehe

Ja det var det. Men ja.. Jag ska byta dator så att jag kan ladda upp bilderna från idag i samma inlägg nu.

Liten bildbomb:


Dagens Outfit:
Jeans: JC
Svart T-Shirt med rött tryck på: JC  (I think)
Lila Puma tröja: Stadium


På bilden ser de helt CP:ade ut men jag köpte lackleggins från Gina.


Ful bild på mig men det är dagen "facelook":
Foundation (som är slut): Makeup Store
Campact Powder: H&M
Concealer (Som också är slut): H&M
Mascara, False lash effect (behöver en ny): H&M
Så denise ett litet tips till mig i julklapp, jag behöver: Samma foundation som jag har nu från Makeup store, Consealer (samma som jag har), och Mascara,  samma som jag har, False lash effect ;)


Denise i Globen


Devin i Globen


Lite julklappar och lite till mig själv.

ok, det var de bilderna.. Men senare kommer en liten bildbomb :) Nu ska jag se klart på "skicka vidare".

// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0