Bildboooooooomb

Nu kommer det lite bilder från Denise's dansshow, Julen och lite annat...
Enjoy:

Dansshowen:


Denise är den inringade lilla skiten ;)


Nästan alla "dansare"


Asså de är ju många iaf. Fan över 300 pers!

Men nu, frånb Julen:


Julgranen med alla klappar under


En dålig outfit bild som jag hade på julafton:
Lackleggins - Gina
Gammal klänning - Vet inte


Jag fick äran att dela ut allas julklappar :)


Jag sitter och kollar på vad Devin får i Julklapp ;)


Jag la ju denise's julkapp i en adidaskartong med en telefonkatalog så det skulle bli tungt, men det var bara godis i Haha. Anti-trött piller :)


Så kul tyckte hon att det var när hon såg att det var så litet i XP


Jag öppnar en av mina julklappar :)

Nu till Vad jag fick:


Genom dina ögon av Stephanie Meyer :D


Kludd/häftmassa, penna med 4 olika färger, häftstift, och gem. Allt som jag ville ha, Haha.


Nivea produkter, som e asbra
Scrub, Toner, Nattkräm, och dagkräm


Mina älskade svarta jeans.  OBS! De ser fläckiga med det är p.g.a kameran.


Sådär ser de ut. Ursäka det stökiga golvet, det är dock inte lika stökigt nu, tack vare Denise :)


Witheboard/Anslagstavla med Whiteboard pennor :)

Det var det jag fick av Mamma :D Fick ju saker från Pappa och Kicki också ofc. Men har inte hunnit fota det än.. Eller jo typ två, tre grejer men de kan ni få se:


Nitarmbande som jag fick av Devin - Love IT!


De gråa snygga jeansen jag fick av Pappa & Kicki


Älskar mönstret på sidorna :)


Ingen julklapp, Men en sen födelsedagspresent från Donny :D


Vi fick ju ett snöre av Scott's Mamma.. Ni vet den där leken när man trär snöret genom fingrarna och gör olika mönster? Kan visa er steg för steg hur man gör från en stjärna, till en  kopp till eiffeltornet. Det ni! Haha


Pyjamasen jag fick av Pappa och Kickki. Hur skööön som helst

Det var de bilderna.. Typ det finns fler.. Vill ni se de också? Äh jag laddar upp de nu när jag ändå är igång :)


Kolla hur vågigt mitt hår var i morse! - Kan ju bero på att jag har sovit med en bulle i typ tre dar i rad XP


Kolla skillnaden. Fluff - Platt

Nej nu finns det inga fler bilder. Måste faktiskt sova nu.. Men jag blggar imorn.

// DaNNi

Kommentarer
Postat av: Sara


Ne nu blir jag arg, hahah! Varför visar du inte ditt vackra ansikte för? <3;*

2009-12-30 - 02:08:35 / http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0