En kort Lista

 Höger- eller vänsterhänt: Höger
 Humör just nu: Vet inte
 Favoritgodis: choklad & Salt lakrits
 Kläder just nu: Vita stora prassliga byxor och min Sverige tröja
 Musik just nu: Tokio Hotel - World behind my wall ♥
 Sommarplaner: Vet inte, haha det e ju vinter nu
 Hur många kuddar sover du med: två 
 Spelar du nåt instrument: nope, men vill kunna spela piano och gitarr
 Morgon- eller nattmänniska: natt! Hatar att gå upp tidigt på morgonen -.-
 Vem är viktigast för dig: Vänner och Familjen
 Bio eller promenad: Bio!!!
 Är du kittlig: NÄÄÄÄ! (OBS: Ironin)
 Snarkar du: nej, men jag pratar och går i sömnen
 Stjärntecken: Skorpion
 Äckligaste insekten: ALLA, utan fjärilen :)
 Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna trolla fram vad som helst
 Vad vill du jobba som? KÄNDIS! Sångerska. Men jag vet inte om det låter bra när jag sjunger. Det låter bra hos mig men kanske inte hos er för ni hör ju inte min röst så som jag gör.
 Stökigt eller välstädat? Jag vill ha välstadat men det är jämt stökigt.
 Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Njaa vet inte
 Anser du att du är stark? Hahahah nej
 Vad gör du om du får hicka? Jag tar ett glas med vatten, men innan jag sväljer tittar jag upp och håller för näsan. 5 gngr. Det funkar, jag lovar
Vad längtar du mest efter just nu? Julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0