En liten godnatt hälsning

Tänkte bara säga Godnatt till mina läsare :)♥ Nu lyssnar jag på Hey You av Tokio Hotel ofc. :) Men nu ska jag ner och leta efter min sko. Har bara en jumpa sko här uppe men jag tror att den andra e där nere. Haha det är ngen ordning på mig. Haha nu småtjaffsar jag och DeNise om vems fel det var att min USB-sladd var borta. Men det var hennes fe :P Men nu har filmen börjat igen och i nästa paus eller när den är slut ska jag gå ner och leta efter skon. Men nu ska jag kolla på filmen sen ska jag packa väskan samtidigt. Sen måste jag sova. Kanske bloggar innan jag drar.. Vi får se vadsom händer då, men om jag inte gör det så bloggar ja när jag har slutat och är hemma från skolan.

Godnatt// DaNNi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0