going to Mum

Förlåt för ingen uppdatering idag men internetet har inte funkat. Men så jag ber så hemst mycket om ursäkt för det! Men snart ska jag till Mamma och sova där så vi vaknar upp där på julafton och ska vara där tors, fre och på lördag så åker vi till Pappa och firar jul där :)
Juste igår så var det ju skolavslutning och jag, Helena, Frida och Johanna skulle köpa julklappar till varann, och det hade vi gjort. Frida skulle ge sin julklapp till Helena och Helena till Frida. Jag skulle ge den julklappen jag hade köpt till Johanna och Johanna till mig. Både jag och Johanna fick vad vi önskade av varandra :) (Hoppas Johanna blev glad med sin.) Hon fick tre par runda örhängen och jag fick Anti bakterie grej.  Lite småkonstig men jag behövde det! Tänk er själva när man står upp på bussen och håller i handtaget/stålpen. Tänk er hur många som har hållt i den där. Och tänk om nån nyss vart på toa och gått ut utan att tvätta händerna, så tar han/hon tag i just den stålpen du ska hålla i. Usch! Men nu har jag sån så nu behöver jag inte oroa mig XP

Men nu ska jag ner till Pappa och kicki, för jag ska låna nåns mobil för denise skulle ju va hemma nu. Vi måste tydligen åka hem till Mamma samtidigt -.-

// DaNNi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0