Handen C

Nu är jag hemma från Handen C. Var där med Johanna och Helena. Johanna skulle typ kolla på några kläder som hon ska ha på julafton. istället för att skriva jättelångt så skriver jag såhär. Det här var min dag:
Jag gick i skolan, började 09.45 och vi kollade bara på Ice Age 3 sen så fick vi sluta.
Då gick jag, Helna och Johanna hem till mig och jag städade mitt rum och de satt vid datorn och kollade på gammla skolfoton. Packade min väska också eftersom att jag är hos Pappa nu... Sen så kmr bussen exakt när vi kmr men vi hinner med den, men så ska jag messa en bussbiljett och det gick inge bra men busschauffören hjälpte mig.. Men det var lite svårt att höra vad han sa p.g.a hans uttal om ni förstår.
Men iaf så kom vi till handen och gick in i en jävla massa affärer haha. Men ja så gick vi där och kolla. Sen åt vi på donken också. Och där så beställde jag en McFlurry, daim deluxe med chockladsås. Men så fick jag med Colasås och det e det vidrigaste som finns tkr jag, så jag gick tillbaka och beställde en ny och hon i kassan var en jävla bitterfitta. Ursäkta ordet men en riktig sådan. Men sådär.. Och när Johanna testade någonting på Gina så stack jag och Helena till Cubus utan att Johanna visste om det :P Men så kom jag på (på Cubus) att min väska var - BORTA!!!!- Men sen kom vi fram till att jag aldrig tog med mig min väska.
Sen så hade vi gått så mkt så vi satte oss på donken igen och typ bara prata och jag och helena tjaffsa hahah. As usual.
Men där så träffade jag Sofia och Michelle också. Men sen så åkte vi hem.. Tog inga bilder. Pallade inte.
Men nu så har denise gjort våfflor så nu ska jag äta.

Peace// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0