Home again *pust*

Nu är jag hemma igen. Frös som in i helvete också. Hade på mig jeans, T-Shirt, Lila adidas kofta, Kickis svarta kofta och min everest jacka. Haha. Men ja.. Bilder kommer sen. Jag måste byta dator och så om de ska upp nu, så de kmr upp sen. JUSTE! ERIIIK VAAAANN! men iaf Nu när jag kom hem var det nån som var på lite dåligt humör. Jag komin, satte mig vid datorn för att skriva så tar jag i stolen för att dra ut den, och michelle har foten på den men jag drar för jag visste inte att hon hade det. A så åkte hennes fot ner. Så här sa on och jag då:

Hon:AJ!
Jag: Men herregud sorry då.
Michi: Men förlåt då, förlåt att jag ens finns.
Jag: Jag har inte sagt att jag inte vill att du inte ska finnas.

Lite överkännslig tror jag haha. Men ja nu sitter jag och chattar med Sara. Helena ville att jag skulle va med Henne, Adril, Hampus och Joel, men jag var ju inte hemma *.*
Men ja..  Nu ska jag stoppa mobilen i laddaren för den tjuter som fan. Men bloggar om en stund.

Puss// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0