I datasalen

Nu är jag i datasalen. Har nyss gjort en läxa till NO:n. HAHAHA! Nu sitter Johanna och Helena och kollar på lite Björn Gustafsson klipp. Men iaf. Förlåt för den asdåliga uppdateringen, men jag lovar att bättra mig både med bilder och uppdatering. Idag ska jag med Kicki och Devin till Åkersberga för de har nån grej som heter typ Berganatta eller nåt sånt. Luciafirande och fyverkerier och sånt. Bilder kommer då också.  Promise.
Men nu ska jag gå för Jossan har också blivit klar nu så jag måste gå nu..
Bloggar när jag kommer hem. Lovar. Juste! Tycker ni borde kommentera också ;) Men ja.. Nu ska jag gå

Puss// DaNNi

Kommentarer
Postat av: josefin


Heej jag heter josefin. Du vill ju ha kommentarer? ;P

2009-12-11 - 14:56:51
Postat av: SV


Ja :)

2009-12-11 - 14:58:23 / http://humanoiid.blogg.se/
Postat av: Sara


jag bor i åkersberga haha ;) fast jag hatar det. men iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0