Idag:

Nu har jag orken att blogga igen. Idag så var jag och Sara i Handen och Farsta. Vi möttes i Handen efter att Sara missade massa tåg -.- As Usual :) Men till slut kom hon och vi gick till cubus, BikBok, Gina och lite annat..
Sen så var jag tvungen att gå på toa, så vi åkte hissen upp. Och i hissen med oss stog nån skabbig gubbe och ni kan ju bara giss ahur han stank! Gosh! Trodde jag skulle dö där inne! Och såhär skulle det stå i Aftonbladet då:
13- ÅRIG DOG I HISSEN - Gubben bredvid stank!

Haha! Men så när jag står i kön så kommer nån tant och bah: Den där toan är ju ledig! Gå in där, det är ju grönt.
Och jag ville verkligen inte gå in på den för den var ännu skabbigare än gubben! Men så är jag ju tvungen att gå in där och när jag kommer ut så springer jag fran till Sara för att få lite frisk luft. Och så tar jag upp min anti bakterie grej, och Sara bah:

OMG Danni!!!!! Du håller fan på att bli Jane Ryan i "NY minute!"

HAHA! Men vafan den där toan asså. Bläää.
Men så var vi typ klara så tog vi bussen som gick till Farsta. Och så gick vi in i lite affärer och så.. Sen så var jag ashungrig så vi gick till Donken och åt där. Tog min specialbeställning: McChicken meny utan sås på burgaren.
I know jag e speciell :) Men på ett bra sätt.
Men efter det så köper jag en bussremsa för mitt busskort har jag typ tappat eller nåt. Men ja.. Så tar vi bussen, och vi åkte förbi Skogås! Där jag skulle av -.- Så jag följde med Sara till Handenterminalen. Fråga om jag kunde fälja med henne hem, men hon skulle till sin Faster :(

Men när jag kommer från tåget så ser jag hur nån står i röd jacka och en annan i svart och den med svart är snaggad. Så tänkte jag: E det där Pappa?
Så jag går fram och då var det Pappa som stog och skotta på parkeringen för han kommer inte ut med bilden annars. Och bredvid stog hans faster/moster och min Farmor.
Så jag ställer mig där och pratar med de medans Pappa skottar. Sen kom Kicki ner också :) Så vi alla stog där och prata och så. Men sen så gick Farmor och Pappas faster/moster, så hjälpte Kicki till att skotta och jag lyssna bara på TH på mobilen :)

Nu så sitter jag här och ska snart vara lite social och sätta mig framför TV:n med Kicki och Denise.
Det här blev ett ganska långt inlägg, men alla bilder från jul kommer ikväll. Den här gången lovar jag.
Ni får klaga på mig annars :) Men nu ska jag gå..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0