Julklappar

Nu sitter jag i trappan medans Devin slår in min och denise's julklapp xD.
Hhaha men jag vill börja med att säga att den här veckan har det vart skitdåligt med updatering men nu när det äntligen är lov så ska jag bättra mig. Promise! Sen ill jag också säga att jag har vart säämst på att ladda upp bilder men jag lovar att jag ska ta nya fina bilder under Jul. Imorn kanske jag ska till Farsta med Denise och Sara. Om jag får följa med, vill säga. Men jag tkr jag borde det eftersom att denise ska köpa en julklapp till Pappa som ska vara från båda oss. Annars kan jag ju säga så här: Då köper vi enskilda julklappar till honom och Kicki!
Men ja.. Nu ska jag upp till Denise och prata om det.. Bloggar sen.

// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0