Kenza Zouiten aka Kinza Sweeten

Ok, tänkte bara berätta att eftersom att jag alltid har hatat Kenza. Och då menar jag alltid. Men nu har jag bestämmt mig för att inte känna något hat mot henne och jag ska absoolut inte klaga på henne något mer.
Till en början ska jag börja gå in på hennes blogg, och nu har jag t.o.m vart med i hennes tävling som hon redan har avslutat, men jag tror inte att hon har utsett vinnare. Hon måste ju läsa igenom alla kommentarer först.
Men ja.. Helena och Johanna, om ni läser detta så vet ni varför jag inte kommer prata om Kenza imorn (på bildlektionen - där jag pratar mest om henne, och det är där jag och helena brukar börja tjaffsa mest HAHA!)
Men ja.. Alltså inget mer hackande på henne. Nu ska den "snälle" Danni komma fram ur garderoben HAHA!
Men jag tror inte att jag kommer blogga mer ikväll, för jag måste öva på tyskaglosorna och kanske göra lite frågor i biologi. Men om jag inte bloggar så bloggar jag mer imorn.

// DaNNi

Kommentarer
Postat av: denise


KENZA SUGER


2009-12-01 - 22:44:40 / http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0