Klagomål haha

Ok, seriöst. Det är hemskt att vara mig just nu! Har så jävla ont i halsen, och jag hatar det! Varför just till nyår!? Varför just mig? Åh, jag fattar det inte -.-
Och jag sitter i sveriges varmaste hem! Seriöst. Skulle inte förvåna mig om det rann svett ner från pannan på mig
Och ändå så tog jag av mig tjocktröjan nyss och sitter i ett linne och byxor! Wtf! Och det hjälper ju inte direkt att man måste dricka varmt lemon te med honung. Och vet ni vad jag måste göra imorn:

- Vakna tidigt som fan, dvs. Om jag lyckas.
- Drick äckligt varmt vatten med honung. Eww
- Välja kläder som jag ska ha imorn (nyårsafton)
- Fixa mig (Sminka, fixa håret m.m)
- Fixa naglarna..

Inte så mkt men ändå. Det kommer ta lång tid för mig i alla fall haha. Och vet ni? Jag ska för en gångs skull vara snäll mot er. Jag ska nämligen ta med kameran så ni får lite bilder. Men det beror på när jag kommer hem. Haha.
Och gud vad jag hatar vädret också! Det är ju sååååå kallt! Haha först ska jag klaga på att det är för varmt, sen på att det är föör kallt. Haha. Men för en gångs skull så ska jag säga er: Jag är liite avundsjuk på kenza (Kinsa sweeten XD)! Hon åker ju till Thailand ikväll. Eller ja hon har ju redan åkt :( 
Asså gud min hals! Går ju inte ens att svälja. Jag har såååån otur :(

Men nu lyssnar jag på TH, och ja, de piggar upp mig ofc. Kanske inte märks men det märks för mig XD
Nu orkar jag inte skriva mer. Ska fortsätta att läsa andras bloggar, lyssna på Tokio Hotel och va inne på FB.


Åh kolla bara på de! Yummie!

// DaNNi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0