klapparna + två videor

Nu har jag öppnat alla klappar hos Pappa.. Det började med att alla kom, dvs Alexandra, Donny, Madde, Maria och Scott. Så vi var ju 10 pers. Men de sakerna jag fick var:

1. En snygg pyjamas - Pappa och Kicki
2. Gråa Jenas, asballa :D - Pappa och Kicki
3. Nitarmband! - Devin
4. Vita hörlurar till mobilen/Ipod - Pappa och Kicki
5. Presentkort på gina 1000 :- - Pappa och Kicki.
6. Två hudprodukter - Denise
7. Presentkort på Bio 200 :- - Donny
8. Tokio Hotel kalender 2010!!!!!! - Pappa & Kicki (har inte den ännu men den kommer med posten)
9. Likadant armband som Bella har i Twilight (Kommer också med posten)!!! - Pappa & Kicki
10. Bokmärke med Edward Cullen♥ - Pappa& Kicki
11. Mascara som jag verkligen var i behov av. Typ den där colosal eller vad den nu än heter - Pappa & Kicki
A det var typ det. Men nöjd blev jag :D Omg! Läste nyss en blogg där man har fått fram Britney "riktiga" röst.
Vet inte om jag ska tro på det. Jag tror inte att jag tror på det haha. Men här är videon:



Men efter att ha sett den här videon så tror jag verkligen inte på videon ovanför:


Ser ni? Hon sjunger väl bra. Den första videon Ljuger ju!
Men vad tror ni? Och vad fick mina läsare i julklapp? Några bra klappar? mjuka eller hårda? Kanske båda? Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0