(KYCKLING!) Korv

Nej nu skiter jag i det här! Det funkar inte -.- Har kämpat med det i ja nån timma eller två. Och det funkar ju inte! Det funkade första och andra gången men det blev fel färger sen när det blev de perfekta färgerna ska det inte synas! Åh! Men iaf nu ska jag steka korv och hacka grönsaker. Juste! På tal om korv. Här kommer en "visste ni att" om korvar HAHA!:

Visste ni att..

När jag ska äta korv med bröd så blir det egentligen korv med grönsaker (Det menas Sallad och Gurka XD). Jag äter nästan aldrig korv med bröd utan när jag är hos Sara. Det e skitkonstigt. Hemma = KOrv + grönsaker
Hos Sara = Korv med bröd haha

Jag kan inte äta grillkorv/kokt korv. Äter bara kycklingkorv, och jag känner på direkten om det e kycklingkorv eller vanlig äcklig grillkorv.

Att falukorvarna i skolan flyter i olja/fett! GROSS!

Att jag hatar när nån säger typ "ska du ha lite körv" heeheh

Att nu ska jag göra kycklingkorv med grönsaker hahha.

Ja men nu ska jag steka lite körvar haha Nej usch! Så får man inte säga framför mig. Sen kanske det kommer en Hiss/Diss också. Men nu ska jag gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0