LAWS of ATTRACTION

Nu ser jag på en film som heter typ Law s off attraction. Den verkar inte sådärjättebra men den funkar väl.
Har skitont i magen också. Har liksom tryckt i mig en chokladkaka och en ananas splitt. usch! Jag måse banta sen också HAHA. Nej men jag måste sluta äta så mycket, men ja.. Imorn ska jag julhandla med Helena och Johanna.
Måste handla julklappar. Till Denise, Devin , Kicki och Pappa, och dNy. Bilder kommer ikväll också. Har bilder på den första riktiga snön! Åh jag älskar snö! Men ja bilder kommer sen. Men nu måste jag gå upp och välja film med Devin för Denise her self orkar inte -.- Men bloggar om en stund.



// DaNNi

Kommentarer
Postat av: Donna


Till mig då??? =)

2009-12-12 - 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0