Lista

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? Nope
Har du kysst någon? Maybe :) haha
Har du strulat med någon du inte ens gillar? nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaa
Kärlek eller pengar? Mest kärlek men pengar är det ju inge fel på heller haha. Nej men mest lööööv
Är du kär? Det vill ni veta va.

FAMILJ
Vad heter din mamma? Catharina.
Vad heter din pappa? Pelle
Har du syskon? Ja.. 6 st. men alla bor ju inte hemma XD
Har du en stor släkt? Jag vet inte men ja ,det har jag nog men alla bor inte i Sverige.
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Nej
Känner du alla i din släkt? Nej.. Tror jag iaf haha. Nej det gör jag inte
Vem är du mest lik i din familj? Vissa säger Pappa och vissa säger mamma.

VÄNNER
Har du någon bästavän?
Japp
Har du många vänner? Ja, tillräckligt många iaf XP
Vad tycker folk om dig? Vet inte. Vissa hatar mig, andra älskar mig.
Vem har du känt längst? Yasmin
Vem vet mest om dig? Denise, Sara och Yasmin
Hatar någon dig? haha säkert alla bitchar (kan bero på att jag inte är en av de moahahaha)
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Säkert.. -.-

SKOLAN
Har du bra betyg? vet inte.. Kanske
Skolkar du? nej har inte gjort det ofta. Visst har det hänt att man gör det nån gng men inte ofta.
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? nej, men när jag gått ifrån läraren så brukar jag väl svära för mig själv haha. Några ord som jag inte kan skriva här i bloggen haha
Vad heter/hette din favoritlärare? Hon hette Inga och var skitsnäll och bra. Svensk också haha. (Nej jag är inte rasist) 
Gillar du skolmaten? Nej, det är det sista jag gör hahaha
Hur många går i din klass? ehm.. ska se. 28 st. men 4 går på bad så vi e väl 24 i vanliga fall.

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? Pop/rock.
Har du alltid haft samma smak? Nej. Förr var det Britney spears, Darin och lite annat skit. Nu e det Tokio Hotel, Paramore & Johan Palm.
Vem/vilka är din/dina idoler?: Tokio Hotel, Paramore, Johan Palm, ja..
Vem hejar du på i Idol?: Eriiik!!!
Vilken är din favoritfilm? Defenitivt The Twilight Saga
Vilken film framkallar starka känslor? New Moon,  Man on fire sen kmr jag ite på nåt mer haha XP
En rolig film: KOmmer inte på nån rolig film.. Hallå det e ju helg. Haha

DÄR DU BOR
Vart bor du?
Skogås och Vendelsö
Hur bor du?  Lägenhet och typ radhus/lägenhet i skogås
Vilken färg har huset? typ rosa/beige och hos Mamma är det gul/orange/beige
Har du bott där hela ditt liv? Nej har flyttat typ en gng
Trivs du där? njaaaa

BORTSKÄMD ELLER?
TV? Ja
Dator? Aa
DVD? Yes
PS/Xbox? Ja
Högtalare? Jaa..
Mer än 1 bil? jag har ju ingen bil men Pappa och Kicki har.
Pingis/biljardbord? Nope, men Air Hockey!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33


Kommentarer
Postat av: Anonym


Hahah Daniella va Inga din favorit lärare från 2an ;D

2009-12-08 - 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0