Nedräknare

Nu har jag fixat nån nedräkning på bloggen till Tokio Hotel konserten :D Men vet inte om det blev rätt haha. Får väl kolla sen. Men idag efter skolan så gick jag till Bobas med Steff och Lisa och fråga om Devin hade pengar. Men det hade han inte. Men sen så mötte jag & Steff Frida, Helena och Johanna på busstationen för vi alla skulle till Handen hade vi sagt. Så vi åkte dit och var där och så.. Sen när vi skulle hem så skulle jag mula Helena, men eftersom att Johanna tog sönder min snöboll så mulade jag henne både ute och i bussen haha. Folk glodde fan på oss. Haha konstigt. Sen när vi satt på donken, så om Denises klasskompisar och så skrek jag typ: ÅH NÉJ! INTE LISAPREMBERG OCH LINNEA! hahahahahahhah! Jag tror de hörde för de kollade på mig efter det :S Men vad. Jag ska väl inte ljuga och bah: JAAAA! LISA OCH LINNEA! blääää usch. Men nu ska jag kolla om det blev rätt på nedräknaren. Bloggar om en stund.

// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0