Rolig konversation ;)

Han inte blogga imorse för jag var tvungen att åka till skolan -.- Men när jag vaknade såg jag att det hade snöat som faaan!!! Me like! Men iaf, nu är jag ensam hemma och jag hoppas att jag förblir det också ;) Så himla sköönt att vara ensam hemma asså. Hahahaha! Ni skulle ha sett vad som hände idag! Jag åkte till Handen, sen tog jag Farsta bussen, och så somnade jag på den! Men jag hade sån himla tur att jag vakna vid skogås C. Skulle ju av vid nästa station. Då åkte jag inte för långt i alla fall XP. Juste! Sen när jag gick från skolan så var det såna där gubbar som plogar vägarna. HAHA. Då stog det nån kärring och typ tjaffsa me de, Hon kanske var i 50 års åldern. Men iaf, så skrek hon typ bah:
kärringen:NI FATTAR VÄL ATT NI INTE KAN TA BORT SNÖN SÅDÄR! DET FINNS FAKTISKT NÅGRA SOM GILLAR SNÖ!
Gubben: Men vi lägger ju snön åt sidan så vi bara kan salta lite så att folk inte halkar.
Kärringen: MEN OCH! JAG GILLAR SNÖ OCH JAG HADE TÄNKT ATT ÅKA PULKA NU (Hon hade en pulka med sig), MEN DET GÅR INTE NU EFTERSOM ATT DU HAR TAGIT BORT ALL SNÖ!
Gubben:Men snön är ju kvar på sidan.
Kärrningen: Jävla gubbjävel, lär dig att inte ta bort snön nästa gång! (sen gick hon)
Gubben: Jag gör bara mitt jobb!!!

HAHA så jävla kul asså. Men nu ska jag se lite på tv och kanske dricka nåt varrmt. Fryser arslet av mig här inne

// DaNNi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0