Seriöst! Moget

Asså min syrra har bara så mkt problem, men hon vill bara inte inse det. Vi slog vad om en tjuga att hon hade gjort det typiska fjortismärket på sig själv. Jag sa att hon hade gjort det och hon sa att hon inte hade gjort det. Jag hade rätt, hon hade fel, men hon vägrar att ge mig en tjuga. Men hon kan ge sig FAN på att jag ska ta en av henne. Hon läser sin egna blogg också, för hon vill ha fler läsare. Asså seriöst. Lock dit läsare ist fär att läsa den själv ? Hon har gjort det flera gngr förut också men hon har jämt nekat till det. Idag också. "Nej men jag letar bara efter en sak" Samma replik varje gång. Menmen.. FORTISSTÄMPLAD!
Man kan inte ta bilden från hennes blogg och jag tänker inte länka till den eftersom att hon har väl tillräckligt med läsare. Eller ja läsare och läsare, hon läser ju den själv så det räknas väl inte med läsare för henne. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0