Sorry med det där med bilder

Tjatja! Idag efter skolan så stannade jag, Johanna och Josefin kvar i skolan för Johanna skulle ha utvecklingssamtal. Medans hon hade det så var jag och Josefin i uppehållsrummet och jag mediterade och gjorde yoga haha.  Ungarna utanför stannade och glodde fan haha. Hade jag också gjort då men XD.
Snart ska jag äta Lax och potatis. Mums! Tog massa bilder för jag har lite skuldkänslor att jag aldrig laddar upp bilder men min USB-sladd till kameran e hos pappa. Men jag lovar att det kommer bli fler bilder.
Sen måste jag också klaga lite på er. Jag tycker ni är jättedåliga på kommentarer. Och om ni inte vet vad ni ska kommentera PÅ så kan jag väl skriva lite frågor..
Men såfort jag får min USB-sladd så skla jag ladda upp massa videoklipp och bilder. Promise.
Men nu hinner jag inte blogga.. Ska gosa lite med Max tror jag. Eller så sitter jag kvar och lyssnar på min favorit Johan Palm. Åh han e så snygg haha. Ingen annan som tycker det?
Men jag bloggar om en jättekort stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0