The girl next door

Nu har jag nyss sett på "The girl next door" eller vad den nu än heter. Men somnade i mitten av filmen, sen väckte Denise mig och sa att hon också ville se så då gick vi upp och poppa popcorn och hällde upp cola ofc :) Sen tvättade jag ansiktet men iskallt vatten så jag skulle vakna till lite. Och nu sitter jag och lyssnar på "She wolf" med Shakira. Tkr den e skitbra. Inte denise haha. Ho hatar den. Juste! Vet ni vad jag gjorde idag? Jag slog in årets första julklapp! Det ni :) Men imorn ska jag till handen med Mamma.. Ska visa henne lite saker som jag vill ha i julklapp. Ska ha med kameran då också. Så då blir det bilder. Är ju lite förkyld nu, så jag nyser ganska mycket och det är så jobbigt för ibland kjänns det som om jag ska nysa men så gör jag inte det haha. Usch.
Men på Söndag ska ju Denise ha dansuppvisning i Jordbro också. Ska gå med Pappa och Kicki.. Vet inte om nån mer ska mer. Men ja.. Nu ska jag gå och sova. Men ska tvätta mig och borsta tänderna först.
Bloggar när jag vaknar imorn

// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0