Ugly Betty/Desperate Housewifes

Nu är det reklam på Ugly Betty. Sen är det ju Desperate Housewifes också. Haha bara för det kom det en reklam med Eva Longoria. Men ja.. Idag i skolan så var det ju lika tråkigt som alltid, och det blev väldigt många bitchclappar HAHAHAHA!. Men efter skolan så stannade jag, Helena och Steff kvar och spela pingis med två random guys. Men ul var det iaf XP. Asså vet ni vilken reklam jag verkligen hatar? Den här "nya" comviq reklamen. Den där när han tp snurrar den nedre delen an mobilen så blir det en rakapparat. Vet inte varför jag hatar den men I do. Snart ska jag göra ett "collage" som ni kanske få se sen XD Om ni kommenterar mer!
Men nu säger Kicki att jag kan komma ner och äta lite ananas om jag vill. Annars måste hon slänga den, men jag ÄLSKAR ju ananas så den går nog ner HAHA. Men jag bloggar innan DH iaf.

// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0