Weard dreams

Jag har nyss vaknat av att Max skrek som fan haha. Men det var bra för klockan ä ju faktiskt tio i ett.
Inatt drömmde jag två skitkonstiga drömmar. Här kommer den första:

Jag är hemma hos Pappa och Kicki, men Devin är inte med. Det är bara Jag, Pappa, Kicki och Denise.
Det var nåt som hade hänt i vårt hus. Det var nån mördare eller nåt sånt som hade vart där så jag och alla andra började packa lite saker. Jag tog min stora feta halsduk och en stor vattenflaska.
Denise tog ett glas vatten (haha, dum som hon är XP) sen kmr jag inte ihåg vad hon tog med mer.
Pappa och Kicki hade jag aldrig ett i huset men de kom ner efter en stund med VÄÄÄRSTA väskan.
När vi gick ner till bilen så hade Denise sprungit för att kunna sitta i framsätet, och då hade ju allt hennes vatten hällts ut. Så hon sprang upp och hämtade mer vatten i glaset, och så tutade Pappa i bilen. Så då så går hon till dörrn och stänger den. Sen springer hon ner till bilen så att vattnet åker ut! Hon tänkte springa upp igen men när hon var vid dörrn så kom jag på att jag hade ju vatten så då skrek jag det. Så kunde vi åka iväg. 
Sen tog den drömmen slut haha, men här är andra:

Jag var hemma och kollade på Idol när det plingade och knackade för fullt ute vid dörrn. När jag öppnade så stog Erik där. Han hade blommor och choklad med till mig. Han fråga om han fick komma in och självklart fick han det. Jag frågade varför han hade choklad och blommor..
Han svara: A juste, de är till dig för jag ville tacka dig för dina röster.
Jag: Ja men det är ju andra som också röstar :/
Erik: Ja men du röstade mest :)

Sen vaknade jag av bäbisskrik Haha. Sjuka drömmar asså. Men nu ska jag prova att ringa till Sara eller nån så kanske vi kan hitta på nåt. Antar att hon sover nu eftersom att hon inte har svarat på mitt mess, men nu ska underbara Daniella ringaoch väcka henne. Hon kommer bli så glad så.

Puss// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0