What's Up?

Haha jag har fastat i att säga What's up? Men iaf. Snart ska jag dra mig till skolan -.- Vi ska ha HK nu på morgonen. Fast bara halva klassen. Den andra har sovmorgon till 09.40 Som jag hade förut men nu börjar jag 08.00 ist. :( Men HK kan va kul. Vi ska göra Pepparkakor idag :) Men ja.. Idag kommer det som sagt bilder, men det jobbiga är att ladda upp de. För man måste stoppa in USB-sladden ofc, sen så måste man sätta på kameran sen ska datorn lagga. Sen kmr det upp en ruta med alla bilder/videor som finns på kameran, sen måste du dra de filer du vill ha från rutan till "mina bilder" och sätta de där sen är det bara att ladda upp på bloggen.
Haha det blev värsta undervisningen här. Nej men jag ska gå till tåget nu, så att jag inte missar det.
Det går 24 över och jag ¨åste gå 15. Men jag bloggar när jag kommer hem. Juste, Jag borstade nyss tänderna och nu kan jag inte äta min lucka 8 i chokladkalendern hahah! Får äta den nu när jag kmr hem.

// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0