zu Hause

Nu är jag hemma från skolan som var skittråkig, och jag var nära att somna, men Josefin putta på mig hela tiden så jag gjorde inte det. Haha. Men när jag kom hem så tog jag upp posten och såg att jag hade fått en ny OKEJ tidning så jag har öppnat den, och gissa vilken affisch som kom med!!! - Jo ingen mindre än ROBERT PATTINSON aka Edward Cullen. Ja.. Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Kanske äta nån frukt eller nåt.. Kom till Mamma en dag tidigare än vad jag brukar för Mamma åker till Spanien imorn så jag ska "passa" Devin. Sen så kommer min syrra hit också från västerås. Nej men nu orkar jag inte skriva mer, ska nog se på TV men kanske bloggar när jag har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0