-.-

Åh! Ni vill inte veta vad som hände nyss! Jag skulle vrida lampan för jag skulle göra läxan i min säng och gissa vad som händer när jag vänder lampjäveln! (ursäkta mitt språk) jo en grej som jag fick av min bästa kompis Yasmin sprack och det var nåt jävla medel i den så allt medel åkte ner på golvet, över fönstrerna och lite kom i min säng! Åh! Jobbit! Så nu har jag skurat med trasa och papper och nu MÅSTE jag göra läxan. Matte och tyska.
Måste leta efter min SO bok också :S Har tappat bort den. Men jag tror att den e hos Mamma.
Juste! Jag har klippt naglarna också. Hade skit långa ju! typ en centimeter typ hahah. Men nu e de korta och jag ska måla de lila också. Efter att jag gjort läxan. Men ja.. Bloggar sen

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0