Dagens:

Heeejsan bloggen! Hahah. Jag sa ju att ni skulle få veta lite om mig så jag gör en lista:
nej kan inte kopiera från min syrras blogg, så ni får en dagens ist.

Dagens vill ha ; Robert Pattinson
Dagens klädels ; Svarta mjukisar från London,ett  brunt linne, en grön kofta
Dagens smink ; Nothing at all ;)
Dagens frisyr ; uppsatt i en hög hästsvans
Dagens händelse ; Pappa skämmde nyss ut färdtjänsten HAHAHA! filmade hela med kameran!
Dagens låt ; Robert Pattinson - Never Think
Dagens planer ; middag med donny, madde syskonen, kicki, pappa och kickis mamma :)
Dagens saknad ; säger inte XD
Dagens dummaste ; Denise som tror att jag kommer kleta färg i pannan på henne när jag ska färga hennes hår, så nu får jag inte göra det -.-
Dagens roligaste ; När Pappa skällde ut färdtjänsten heheh
Dagens drog ; muusiikk!
Dagens favorit ; -
Dagens köp; lite olika saker från ICA
Dagens godis ; Gummibären (♥), Bubbliizz, och en halv Brejk
Dagens dryck ; Julmust
Dagens läsning ; ingen, eller jo bloggar..
Dagens humör ; ganska så glad I think :) 
Dagens ord ; Kyss Arselet HAHAHAHAHAHHAHA!!!!

Bloggar mer om en stund tror jag :)

Kommentarer
Postat av: deNise


HAHHAHAHAHAHAHAHAH"!!!!

2009-12-01 - 22:41:30 / http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0