Guten morgen!

Godmorgon på er! Nu sitter jag och kollar på "Vakna med the voice" samtidigt som jag dricker te. Gott! Måste inte gå förrän kvart över. Alltså om en halvtimma. Så jag har ju god tid haha. Vet inte vad jag ska säga eftersom att dagen ust har börjat. Men ja.. Hur mår ni? Själv mår jag så att jag känner att jag vill åka till skolan, gå in på rektorsexpiditionen och peka fuck you åt rektorn hahaha! Fan vad jag hade njutit sen!
Men nu ska jag fortsätta att dricka mitt te innan det blir för kallt och kolla lite till på The voie.
En fråga bara: Är det bara jag som tycker att de bode ha sina Rap attacks på måndagar ist? Man blir ju fan pigg o glad av de.

// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0