Idrotten idag

Hahaha jag måste bara berätta om min jumpa lektion! Så jävla komiskt asså!
Först så delades vi in i lag och jag kom med Johanna. Eller ja jag satte mig så att jag kom med henne hhaa.
Vi skulle köra tre stationer. Mitt lag började med Badminton och jag missa varje gång vad annars. Åkte ut först också ofc! Jag e exakt lika klumpig som Bella i Twilight när det gäller is och gympa HAHA! Men iaf, sen skulle vi dansa! Streetdans också hahah! Jag kan ju bara säga en sak! Min lärare skulle dansa street, men hon kunde inte ett piss, hon visste inte ens att man måste ha lite böjda ben utan hon stog rakt upp som ett jävla fån. Och dansen var så jävla tönting HAHAHA! Fan att ingen  inte var med för då skulle jag ha bett personen att filma HAHAHA!
Men nu har jag nyss ätit klart. Ska se lite på Navy CIS så jag bloggar väl senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0