Yeeeey!

Åh gud så skönt att blogga igen! Jag hade min förra blogg som hette danniiis.blogg.se men så skulle jag byta lösenord men så råkade jag trycka på fel knapp när jag skrev in lösenordet. Och blogg.se vägrade skicka ett mail med mina instruktioner till min mail -.- Har väntat skit länge på att blogga igen. Jag älskar 1:a advent haha!.
Men ja.. Ni som läser min blogg kan gärna tipsa era kompisar om min blogg :) Och om ni kommer kommentera så kanske jag är snäll som länkar till er. Men idag är det ju 1:a advent och snart kommer Donny (min brorsa) och Madde (Hans flickvän) och Kickis Mamma. Men ja nu måste jag gå och borsta håret för jag har nyss duschat, ska ut med Denise och Kicki och plocka mossa hahaha. Men i nästa inlägg kommer lite "info" om mig :P

Puss♥ // DaNNi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0