10 saker ni inte visste om mig..

Tjena Tjena! ((8)Årets solbränna(8)) Nej skoja bara :) Här kmr lite saker ni kanske inte visste om mig:

 - Jag har typ bara gått osminkad till skolan en eller 2 gånger.. Sen 6-7 asså ;)
 - Jag har största fobin mot insekter
 - Förrut hatade jag färgen rosa men nu kan jag tycka det är snyggt :)
 - Jag läser över 50 olika bloggar varje dag :) Kan skriva upp alla sen om ni vill :)
 - När jag sitter vid datorn så kan jag va inne på 35 olika hemsdor..
 - Att jag har på mig mitt S.t Jude armband på mig varje dag för det ger mig tur, jag skojar nte!
 - Att jag ska till skolan med flätor idag för att sen ta ut de så att det blir lockigt.. (Sov med flätor imorse)
 - Att jag ska gå upp och sätta på mig armband och sen borsta tänderna för jag ska dra 08.00
 - I början tyckte jag att Justin Bieber var söt, men nu tkr jag att han bara sjunger bra, men jag gillar hnm :)
 - En lärare som vi har som vikarie hatar mig (och jag han), och varje uppgift jag har gjort, så har han sagt  att det är dåligt.. Men i torsdags sa han att min New Moon uppgift som jag gjorde på engelskan var asbra ;)

Ska borsta tänderna nu..

Ursäkta att bilden blev suddig, men den e tagen med webben efter som att en viss person (!!!!!!!)trampa på min kamera

I'm outta here!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0