50 first date

Hejhej! Sitter här och äter lite hallon :) Yummie! Fast de är lite sura då, men de funkar hehe.
Angående det där inlägget med de fula djuren + den där losern var för att han hade kallat Amir (Gaybloggen) fet och hade photoshopat hnm tjock! Asså seriöst jag flippade ur! I ett senare inlägg hade han skrivit att han tyckte det var lågt att Kissie hacka på Jackie om hennes vikt och att man inte borde dömma efter vikten, men vafan gör människan själv!? Jävla idiot. Menmen, nu ska vi inte va sura :)

Har nyss kollat på 50 first dates med familjen och ätit glass me hallon, chokladsås och marränger. Jag vet, jag är nyttig haha. Men jag kom att fundera på en sak med min andra blogg, och ni kanske får veta det sen.

Ska tagga nu, elr ja.. Jag ska sitta vid FB och msn och läsa bloggar då men ja..



Hörs sen
Puss/DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0