ARG!

Hej, nu är jag asarg på min jävla skitbrorsa! Fick reda på att han har vart inne på min mobil och skickadlåtar, men gud vet vad han mer har gjort på den, jävla skitunge! Jag ska fan i mej ta hans jävla minneskort och klippa sönder det. Asså jag fattar verkligen inte vad hans problem är!!!!! Sluta röra min mobil, han har sin egna jävla pissmobil
Bara  för att han skryter ver sina patetiska 200 låtar, vafan det är ingenting. Jag hade 400 på min gamla mobil så det så haha. Vafan! Tycker ni att det är OK att gå in på andras e-mail, mobiler och datorer osv..?
Jag tkr såhär:

Visst, det kan va kul att veta vad folk har för sig och så, men om nån säger att man verkligen inte ska titta elr så så ska man fan itne göra det! Som i skolan, vissa tar min mobil och typ ska kolla på mina foton, men har inga där för jag hade min kamera (♥) Men så om de kanske ska kolla på mina mess så kan de väl få göra det men då ska jag fanimej radera alla de meddelanden de inte får se.. Men om jag säger att de ska ge tillbax den så ger de ju den.. Eller så sliter jag den ifrån de haha. Men anyways.. HAN SKA GE FAN I MIN MOBIL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0