Bad boys II

god kväll eller vad man nu än ska säga ;)
Sitter och kollar på Bad boys 2 och är helt tom i skallen haha. Vet nte vad jag ska skriva men hade ändå lust för det på samma gång :) Men vet ni vad jag kom och tänka på nyss? Jag stör mig på ca hälften av alla tjejer i min klass haha och typ 3 killar hahah. Not good. Haha, nej men jag blir så jävla förbannad när folk tror att de är nåt när de inte är NÅNTING! Mer än så tänker jag nte säga men jag skulle kunna sitta och prata en hel dag om de vissa personerna. Men tänker fan nte göra det för det sista jag ska göra är att slösa tid på de.
Menmen.. Ska sitta lite och läsa bloggar, va på FB och kolla på Bad boys när den börjar igen..

Juste! en sak till: Jag måste bara länka till den här bloggen, den e så jävla skön haha. Gå in på kategorin "My videos" och kolla, haha så jävla skön :P hennes blogg är: Anagina.blogg.se






Bjuder på den bilden oxå :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0