Bildbomb från kryssningen -10 #2

Så! Nu har jag laddat upp lite bilder på FB och städat undan lite små saker, men här kmr bilderna:


DeNize





Drinks ;)
Ok, det e cola och fanta då hahah :P


Denise, Razmus och Jag :)


Haha


Pappa, jag och Denise :)


Devin och Razmus




Kicki och Devin


Haha, jag och denise skulle göra våran "To parrttteeeey!!" hahah


Razmus


Razmus och Pappa


Hela familjen :D


Händerna i taket, SÅKLART!


Devin, Denise, Jag, min farbror och Razmus


Pappa & Denise


Denise i Finland


Razmus på nån staty i Finland


Denise på nån staty i Finland


Jag på nån staty i Finland haha. Jag var inte berädd om man säger så..


Denise i korridoren


Denise sjöng karaoke


Hahahaha!! På båda bilderna är det 2 killar som drar därifrån. Så bra var hon!


Det ser ut som att hon knäpper fingrarna men hon pekar fucku till Adam hahaha


Min mjuka outfit när vi åkte hem :)
Leggins - BikBok
Jeansshorts - Gina
Oversize tröja - Thailand
Halsduk - BikBok

Ja, det var de bilderna.. Ska nog gå och lägga mig i sängen och läsa.
Bloggar troligtvis på morgonen imorn efterom att jag har sovmorgon till kl. 09.40 :)
Niiice

Men vi hörs imorn

Puss// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0