Blogchallenge fån: guchie.blogg.se

Blogg jag läser först: min egna ofc! :P nej, driver men typ Fokis, Kenzas och Kissies (?)

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Amandavardet

Kändisblogg jag följer: måånga, men några är: Foki, Kenza, Kissie, Gaybloggen, Anagina, dessie och massor mer!

Mest kända bloggare jag sett IRL: Kenza på Chris Brown konserten och Foki på hennes läsarträff

Första bloggen jag började följa: typ Kenza, Kissie, Gaybloggen och Foki

Bloggare jag beundrar och varför: Foki och Kenza. Foki för att hon har sin egna lilla stil och vågar visa den.. Kenza för att hon är så ung och har lyckats börja jobba på MTV, Modell och har en av sverges största blogg..

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Ingen aning faktiskt :)

Då hatar jag att blogga: När jag är sur

Då älskar jag att blogga: När jag har nåt att skriva och när ag är på bra humör

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet: Ehm.. Ingen tror jag, men när jag väl får kommentarer så är det jämt från olika, men kanske denise??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0