Complications....

Shiit vilken dag! Först var jag i skolan och iget speciellt hände, men det var just efter skolan.. Det började på morgonen, men det var efter skolan allt fixade sig. Nu tror ni säkert att det handla om nå bråk elr nåt, men det det gjorde det inte. men sen efter skolan så skulle jag, Steffi, Miichi, Sofia, Lina och n¨gra andra från deras klass fixa den där "saken", men jag och steffi leta efter de som 2 idioter men jag tror de hade åkt -.- Så vi drog och fixa "saken" och allt gick bra och jada jada jada.. Nu sitter jag här och e ashungrig X) Tror jag ska äta nåt litet snart :P
Men jag bloggar sen för jag har typ ont  fingrarna..

Kommentarer
Postat av: liian


menade du mig? eller någon annan lina ?

2010-04-29 - 18:44:45 / http://daulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0