Dagens outfit

Pratade med farsan imorse och fick hans nr så när pappa/Kicki kmr hem ska de ringa till hnm. Jag kmr inte va i närheten för jag drar snart till Lisa och ska crasha där.. Fast Hille och Johanna kmr sen oxå :)
Sitter här och lyssnar på musik och ska typ dra till tåget om 10 minuter..
Eftersom att min kamera har gått sönder så bjuder jag på en "dagens outfit" bild från webben ist:


Randig tröja: Gina T
Jeansshorts: Gina T
Randiga strumpbyxor: BikBok (Som jag köpte igår och som förövrigt har gått sönder nere vid foten. Bra kvalité, nej men ska köpa nya eftersom att det är ta 2 betala för 1)

Whatever, ska dra nu men vi får hoppas att Miichi uppdaterar nåt sen..

Smell yah later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0