Dagens skönaste "konversation"

Helena och min "konversation" på Handenterminalen ;)

Helena: Har du åkt tåg nån gång?
Jag: Eh.. Va?
Helena: Aa, asså typ sånt där tåg..
Jag: Aha Expressen eller vad?
Helena: Neej! X2000
Båda: HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!!

Haha vi har sån bra humor :P
Juste, när vi satt på Donken så tänkte vi på hur vi egentligen började umgås och det ska ni få se nu haha.

Allt började vid de såkallade "Blåaborden" där man sitter och väntar på sin NO lektion haha. Då hörde jag att hon tyckte att Tom Kaulitz (Från TH) var snygg och för att kolla om jag hörde rätt så sa jag:

Jag: vem då?
Hon: Tom Kaulitz.
Jag: Aa jag vet! Visst är han

Och så fortsatte det typ i en vecka elr nåt, bara TH, TH, TH och ännu mer TH.. Men det var liksom det man hade gemensamt :P Sen blev det mer a vill du följa med till Handen och jada jada jada.. Haha kmr ihåg första gången jag var där med Helena, Johanna, Frida.  Vi åt på TacoBar och Frida och JOhanna dela på en deluxe och jag och Hille dela på en. But anyways.. Sen kmnr jag ihåg att jag störde mig på henne, Johanna, Lisa, och alla de jag är med idag som fan haha!
Jag tyckte de jämt skulle låta högt och skrika och skit.. Jag tänkte typ bah: Men vafan kan du hålla käften nån gång eller? haha. Och här sitter vi idag. Haha, Kind of fun :P

People change when you get to know them :P Det e nåt jag har lärt mig Hahah!


Första bilden jag tog med min kamera :P (Skulle testa om den funka)






Haha, det var den bilden jag pratade om idag/ igår :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0