Det är meningen att det ska vara en rubrik här, men jag kom inte på nån ;)

Hejhej! Idag så vaknade jag föör sent :/ Halv 2 typ.. Och när jag gick upp så såg jag att det har snöat!!! Seriöst jag kmr flytta tillett annat land snart, och jag driver inte! Nu är jag arg hahaha.
Nej men idag ska jag:

Duscha eftersom att jag inte gjorde det igår
Rensa garderoben (om jag orkar)
Dra till Pappa och hämta USB sladden och mina skor och leta efter mitt armband (om jag hinner)
Ladda upp bilder på FB


Ja det e typ det.. inte så mkt men ändå. Ni förstår, det är lov och jag vill bara chilla lite och kolla på TV haha.
Men nu ska jag dra och äta nåt liknande frukost ;)
Haha, men jag bloggar sen.. Pözz

P.S: Om jag inte hinner dra till Pappa får videon kma upp på ons-tor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0