Det var ett tag sedan, jag vet..

Miichi här !
Jag vet att det var hundra år sen, men men.

Sa ju att jag skulle pierca mig och det är gjort nu ! :D Jag är GLADAST !! Hahah
Det blev uppskjutet till fredagen (igår) men det var såå värt väntan och smärtan när piercaren pressade in smycket ;) I LOVE MY PIERCING ! :D
Här får ni en bild på den :)
 

Vad tycker ni ?? :)

Aja det var i alla fall igår :)
Idag gick jag upp halv sex pga att jag skulle jobba! Ganska tidigt, men det gick bra, gick upp ganska snabbt och jag var inte speciellt trött, vilket var otroligt skönt.
Det var min första dag där och det gick verkligen bra så jag är jätte glad!
Det var skit kul kort sagt. Fast tröttsamt för fötterna. Jag satte mig inte ner en enda stund från halv åtta till ett ! Såå liite ont har man i fötterna, men men gör absolut ingenting ! :D 
Imorgon ska jag också jobba :D
Fast det är bara tre timmar :( Hahah kul ändå :) 

Pussar miichi :)♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0