Dsgen för mig

Ok, här kmr lite om dagen..
Jag började ju typ halv 11 med jumpa, men kom ändå försent eftersom att jag inte kunde låsa dörrn och visste inte vad jag skulle göra. Så ja drog utan att låsa dörren och sprang tll närmaste pressbyrå ch ladda på mobilen med 75:- bara för att ha nåt liksom. Sen tog jag bussen till skolan och banka på dörren till jumpasalen och var helt övertygad om att jag skulle få slippa jumpan, men så öppna susanne och inne i ömklädningsrumet satt Hon, Alicia och Jossan och böt om. Elr ja det var bara jossan som böt om då hhaha. Nej men så gick jag ner och då hade vi höjdhopp och jag vägra va med, för jag hatar det. Så jag satt mest på madrassen elr så tog jag sats, stannade och klev över stålpen HAHAH!

Men när jumpan var slut så hade vi lunch, fast jag åt bara lite äcklig pulvermos med potatisklumpar i och tunnbröd..
Yummie, verkligen! Men efter det så hade vi studieverkstad och jag har tyst läsning så jag hann komma till "bok 3 Bella" Så d är nte så långt kvar nu :D Sen ska jag börja läsa Eclipse för det är i Eclipse och i BD som allt händer :)
Iaf, efter det hade vi tråkig matte men jag och Lisa snacka mest om en sak, men Viola kom jämt och störde -.-
Sen hade vi språk och de som hade spanska fick sluta, men de fick hemuppgift och eftersom att jag nte hade några nycklar så lånade jag Emmas skåp, men hon fick ju sluta så jag tog med mig min väska, min BD, hörlurar + mobil och satte mig i klassrummet.. Såfort jag kmr in säger Yvonne (Läraren) såhär:

Yvonne: Vilken bok är det där? (Och peka på Lisas tyska bok såg det ut som..)
Jag: Typ Das dach elr va den nu än heter :/?
Yvonne: Nejnej, den du håller i..
Jag: Så länge vi båda andas..
Yvonne: Aha ok..


Haha, vafan ville hon veta det för :P Iaf, när jag kom hem så försökte jag lyfta mn säng för att kolla om nycklarna verklige ite lå där under, men jag lyckades nte haha!
Men kicki hjälpte mig sen men inte fan fanns de där..

Nej, men håller på att kolla igenom phoenixtshirt.com för en anledning som kmr i nästa inlägg som jag förövrigt redan är klar med snart :P

See yah soon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0