Fake Converse

Ok, eftersom att det är söndag och det inte har hänt nåt i mitt liv och jag vakna runt 13.00 som ALLA andra (:O) så bloggar jag om Converse.. Om jag någonsin skulle köpa elr få converse skulle jag bli ASGLAD! Jag ääälskar Converse ock tkr de är sjukt snygga. Jag fick ett par på julafton -08 elr nåt och jag blev asglad :)
Men de var förstora så jag bytte de fleera gngr tills de blev försmå. Så då fick Miichi de, elr ja hon köpte de..
Och jag vill ha nya :P Nej men jag behöver ju vårskor. Men iaf. Nåt som jag dock inte skulle kunna köpa är fake converse. Jag tycker det är ett meddelande som typ: "Hej, jag vill ha Converse, men jag har inte råd så jag kör på fake istället.." Ni som har fake borde inte ta illa upp eftersom att alla har olika smak och man borde få säga vad man tycker och tänker.

Hursom helst så gillar jag INTE fake Converse för jag tkr det är som att vara en Wnb..
Så då vet ni haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0