Handen C

Heej hej! Idag efter skolan så gick jag, Steffi, Helena, Johanna, Lisa och Emma till gunogrna igen haha, och gissa vilka som kom? Jo.. Ungarna -.- Fast bara 2 st nu.. Det var en som verkligen försökte få uppmärksamhet men hon lyckades nte haha. iaf så var vi där en stund till Lisa och Steffi drog för Lisa hade utegångsförbud för en viss anledning HAHA! Sen när ungarna höll på som fan så drog vi oxå.. Ema gick själv för hon skulle åt andra hållet så jag, Helena och Johanna drog till tyrsetavägen och där så dissa JOhanna mig och Helena, så jag och Helena åkte helt själva till handen  haha. Vi blir fett dissade den här vexkan xD

Men när vi var i Handen bytte vi till tåget mot skogås och var där och leta efter min USB sladd.. Hitta den inte ofc, så jag troor den är här hos mamma nånstans.. Men när vi var klara där så drog vi till handen gick in på H&M och sen in på Stadium. Sen bestämde vi oss för att äta. Jag ville äta på TacoBar och Helena på donken, och hon vann haha :/
Men efter att vi hade ätit gick vi bara in på BikBok och Kicks (AAAHHH  HAHA:p) sen drog vi hem.
Jag lade mig i sängen direkt och kolla på TV haha..
Men iaf, bilder från steffis blogg kmr sen.. Typ 4 st haha men ändå :) Bilder som bilder eftersom att jag inte hittar min j*vla USB..'

Bloggar sen, måste gå och dricka nåt och kolla på TV haha
Puuss//DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0