Heey Miichi här :P

Godmorgon på er!

Okej, jag skulle egentligen blogga igår men jag hann inte eftersom jag kom hem senare än väntat, plus att jag råkade tappa bort inloggnings uppgifterna -.- Duktigt av mig, jag vet ! Hah..
Men, aa i alla fall gårdagen var helt okej :)

Först fick jag kliva upp från min underbara skönhetssömn klockan halv nio för jag skulle möta Liian nio vid Brandbergen C, där vi skulle sola.
Anledningen att vi skulle gå så tidigt var för att vi skulle hinna sola efter att hon lämnat sina småsyskon i skolan/dagis (vet inte riktigt vilket av de) för senare skulle hon till läkaren.
De var skönt att få liiite färg iaf, fick inte så jätte mkt om man säger så..
Efter solariet så drog jag hem och satt vid datorn en stund innan jag tog en efterlängtad dusch, efter solning, och göra mig i ordning för utgång :)

Fixad och klar drog jag till masmo och mötte Älsklingen Sofia där, som hade fått vänta ganska länge på mig stackaren.. och så gick vi upp till min faster för att hälsa på henne och underbaraste Maya, hennes 7 veckor gamla dotter :D ♥
Efter det åkte vi till Maria för Sofia ville göra akryl naglar. Så jag fick sitta där och tråka framför tv:n medans de fixade. Vet ni vad det värsta var. Att när Maria hade gjort färdigt alla naglar och skulle börja fixa de och fila, så lossnar alla naglar :S Så de fick ta bort alla och göra gele naglar ist så vi var där i fem timmar !!!
Så vi åkte inte hem förän halv tio.
Men hemresan var iaf rolig, jag Sofia flummade son fan! (som vanligt då)
Sen så satt Mauro oxå på bussen fast det såg vi inte förän vi klev av i handen :p Trevligt ;)
Hahahha sen när jag skulle av och kramade honom så råkade jag slå stackarn x) hahahha

Det var i stort sett så min dag såg ut i går :)

♥♥ Hugs'NKisses Miichi ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0