Hilf mir Fligen armbandet<3

Ok, var nyss inne på FB och såg att Sara hade "mitt" Hilf Mir Fliegen armband, så jag bad Denise logga in på MSN och tydligen så är hon hemma hos Sara nu. Men då kom det sig att Sara hade köpt ett eget, och I belive her.
Men jag hittar inte mitt! Jag har seriöst letat i år och dar efter det och det måste kma fram för det gav mig tur och jag ljuger inte! Det var mitt favoritarmband och jag slösade inte  245:- på inget. Denise säger att det ligger hos Pappa, men jag vet inte. får väl rensa garderoben sen.. Ska göra det nu oxå förresten. Men bilder kan inte kma för jag hittar somsagt inte min USB. Troor den e hos Pappa.. But, who knows?
Men, nu ska jag rensa garderoben lite och jag kmr ta före & efter bilder så får ni se de sen :)




Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0