Home

Tjtja! Sitter och äter nudlar och kom nyss hem.. Efter skolan så var jag, Lisa, Helena, Emma, Johanna och Steffi kvar och gungade lite hahah. Men det var fett kul ändå XP
Bilder togs ofc. Men eter det så drog alla hem och jag och Steffi drog till min morsa för jag skulle lämna typ ett par byxor och en tröja och sen så åt vi där för hon skulle med mig och Johanna på spinningen.
Sen när vi satt där och åt så insåg vi att vi aldrig skulle hinna haha, så vi slänger i oss flingorna och steffi tar en till portion! Jag bah: men vad fan gör du? haha Men så drog vi och vi båda kuta till bussen med mackor i handen HAHA! Vi måste fan ha sett sjuka ut XD Men så drog vi till min farsa och bytte om och jag hämta ett par byxor till steff och vi typ stressa sönder oss haha, men vi kom typ en halvtimma tidigare XD
Nu sitter jag här och läser lite bloggar och e inne på FB (Ovanligt jag vet XP) Samtidigt som jag bloggar XD
Bilder från när vi var ute efter skolan kmr senare ikväll, nu ska jag äta klart och sen hoppa in i duschen.

Men jag bloggar sen

C yah// DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0