Hos Lisa nu..

hejhej, sitter här hos Lisa men ska snart dra hem för att äta.. Är ashungrig. Men iaf idag så vaknade jag av att steffi, Helena och Lisa hoppa på mig och försökte dra av mig täcket :P Och då så åt vi lite, fixa oss och så..
När alla var klara så gick vi till skolan och mötte Frida och Johanna där. Steffi hade åkt hem då.. Men vi gick typ till konsum för Lisa skulle köpa godis, sen drog vihem till Frida och var där en stund..
Sen drog vi tillbax till skolan och satt på tennisplanen och körde sanning elr konka och prata och så..
Men tillslut så börja det regna och det blev askallt så vi gick hem till Frida igen men var typ tvugna att gå hem för hon skulle äta och nu sitter jag här och typ hungrar ihjäl medans Lisa lagar mat åt sig, men jag måste faktiskt gå nu för jag tror maten till mig är klar :P
Så jag bloggar sen och då kmr bilder från dopet och senare från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0